Šta je novo u dm svetu?

Želimo da vas inspirišemo – budite deo dm zajednice! Saznajte za šta se zalažemo, šta nas pokreće i na koji način motivišemo druge. Nagrade koje smo osvojili, ali i naš svakodnevni rad u čijem je centru društveno odgovorno poslovanje najbolje pokazuju naše vrednosti i raznolikost dm sveta.

Karijera koja inspiriše: Posao nadahnut životom u dm-u

Nasmejana žena i poruka Tu sam čovek, tu radim

Pokrenuli smo našu prvu internacionalnu kampanju brendiranja poslodavca pod sloganom „Posao nadahnut životom“. Ovom inicijativom ističemo autentičnost, raznolikost i zajedništvo kao temeljne vrednosti koje oblikuju naše radno okruženje u svim zemljama u kojima poslujemo.

Naša kampanja naglašava da je princip „Tu sam čovek“ primenjen ne samo u odnosu sa kupcima, već i među našim zaposlenima. Kroz nju, pokazujemo kako živimo naše vrednosti, nudeći fleksibilne modele rada, mogućnosti za razvoj i podsticajno okruženje koje poštuje lične izbore i različite životne ritmove. Od 2025. godine, naši zaposleni uživaju i u dodatnim danima godišnjeg odmora, što je samo jedan od benefita koje nudimo.

Kroz ovu kampanju, zaposleni iz različitih zemalja postali su autentični ambasadori, deleći svoje priče i oslikavajući nas kao zajednicu u kojoj su uvažavanje različitosti i međusobna podrška temelj delovanja. Za nas, dm nije samo radno mesto, već zajednica u kojoj svako ima priliku da raste, doprinosi i živi svoje #potpunoja.

Potvrđujemo posvećenost zaposlenima

Kolega i koleginice u dm prodavnici

Novu 2025. godinu tradicionalno započinjemo sa uvećanjem plata za sve naše zaposlene i to u proseku za 10 odsto! Pored toga, od ove godine povećavamo broj dana godišnjeg odmora, tako da je minimalan broj dana 22, a maksimalni 30. Ovim inicijativama želimo da potvrdimo svoju posvećenost stvaranju stabilnog, motivišućeg i podsticajnog radnog okruženja, u kom su naši zaposleni u centru poslovne filozofije.  Duge pogodnosti koje su dostupne svim našim zaposlenima su uz isplatu regresa, i dodatna plata pred novogodišnje praznike, pri čemu se oba isplaćuju u punom iznosu. Kako nam je zdravlje uvek na prvom mestu, obezbeđujemo redovne sistematske preglede, kao i podršku fizičkom i mentalnom zdravlju. Kontinuirano ulažemo u profesionalni i lični razvoj, te su zaposlenima dostupne edukacije, inovativni treninzi i kursevi nemačkog jezika. U zavisnosti od prirode posla, trudimo se da svojim zaposlenima pružimo što veću podršku kada je reč o balansu između privatnog i poslovnog života, pa je u skladu s tim omogućeno fleksibilnije radno vreme, mogućnost rada od kuće, kao i dodatni slobodni dani za važne životne trenutke.

Slavimo autentičnost kroz kampanju #potpunoja

Žena sa cvetom na vizualu projekta potpuno ja

U svetu koji često postavlja visoke standarde, u dm-u sa ponosom slavimo različitost i jedinstvenost svakog pojedinca! Kroz kampanju #potpunoja, želimo da istaknemo značaj ljudskog pristupa koji imamo u srži svog poslovanja i vrednostima naše zajednice, a koji se odražava i kroz slogan „Tu sam čovek“. Biti potpuno u skladu sa našom pravom prirodom, uprkos dinamičnom okruženju i visokim očekivanjima, ključno je za ostvarivanje naših ambicija i potencijala, izgradnju dubokih i zdravih odnosa, kao i za aktivan doprinos zajednici ispunjenoj razumevanjem i podrškom. Stoga, u dm-u želimo da podržimo hrabrost svih zaposlenih da oblikuju život prema sopstvenim željama i načelima, ističući pritom svoju potpunu autentičnost. Verujemo da svaka osoba u sebi nosi jedinstvenu priču i potencijal koji zaslužuje da bude prepoznat, zato podsećamo i sebe i druge da u jedinstvenosti leži naša snaga, te da je izbor da budemo svoji čin hrabrosti.

Društvena odgovornost u dm-u

Društvena odgovornost u dm-u manifestuje se kroz različite aspekte našeg poslovanja. To se ogleda u pažljivo osmišljenom dizajnu proizvoda, implementaciji brojnih mera za zaštitu životne sredine i očuvanje prirodnih resursa, kao i u posvećenosti brizi o zaposlenima i zajednici.

Glavni vizual projekta Nedelje održivih impulsa 2025.

Održivost u dm-u

Održivost u dm-u naša je zajednička misija, koju kao zajednica i pojedinci negujemo i širimo u cilju zaštite i očuvanja naše životne sredine.  Glavna inicijativa za naše zaposlene jesu Nedelje održivosti, gde više puta godišnje obrađujemo jako važne teme iz različitih oblasti održivosti. Neke od tema su Veganuary, Održivo čišćenje, Društveni angažman, RE:Everything. Pored toga, tematizovali smo proces zbrinjavanja otpada, čiji put počinje u našim drogerijama i dialogicumu, a potom odlazi u distributivni centar, gde se predaje ovlašćenim operaterima na dalju obradu. Naš dugogodišnji rad i trud su nagrađeni i važnim sertifikatom ISO50001 kojim se potvrđuje energetska efikasnost naših objekata u cilju smanjenja potrošnje energije. Zajedničkim naporima svih naših zaposlenih i naših saradnika, trudimo se da istrajemo u ovoj važnoj misiji, jer verujemo da svaka akcija, ma koliko mala bila, može doneti promenu.

Žena sa balonima na vizualu projekta Zajedno jedni za druge

Zajedno jedni za druge

Već dugi niz godina, naš dm kao korporacija, ali i kao zajednica, teži da bude uzor u našem okruženju. Kao društveno odgovorna kompanija, nastojimo da negujemo pozitivne poslovne prakse, pokrećemo važne poduhvate, projekte i kampanje sa svrhom, ali i da pružamo podršku socijalnim grupama kojima je ona neophodna. Takođe nam je važno da direktno podstičemo društvenu odgovornost i ekološku svest naše zajednice. Uz brojne donacije tokom godine, deo prometa ostvarenog na dan otvaranja i reotvaranja dm drogerija usmeravamo različitim institucijama i organizacijama u tom gradu.

Kolege na akciji Zasadi drvo

Zasadi drvo - pravilo je prvo!

U saradnji sa Adria Media Group-om i institucionalnim partnerima, od 2019. godine realizujemo jedinstveni projekat „Zasadi drvo“, koji nosi epitet najveće akcije pošumljavanja ikada sprovedene u Srbiji. U ovom poduhvatu dobrovoljno učestvuju naši zaposleni, ali i svi građani koji žele da se priključe inicijativi za zdraviju budućnost svih nas, jer ovo je prilika da zajedno preduzmemo konkretnu akciju za našu prirodu. Sa svakom novom sadnjom raste osećaj ponosa kod svih nas, a u poslednjem ciklusu koji je nedavno završen, obogatili smo našu zemlju sa preko 800.000 novih stabala.