Razvoj naše kompanije
Razvoj dm-a je priča o viziji, inovacijama i posvećenosti ljudima. Kroz decenije rasta, ostali smo verni našim vrednostima, stvarajući održivo poslovanje koje inspiriše i doprinosi zajednici.
dm kao najveći drogerijski lanac u Evropi
dm je najveći drogerijski lanac u Evropi, sa bogatom tradicijom koja datira još od 1973. godine, kada je otvorena prva filijala u Karlsruheu u Nemačkoj. Samo tri godine kasnije, naš prvi objekat u Lincu u Austriji, označio je početak širenja naše misije. Danas, naša kompanija se ponosi sa više od 71.600 zaposlenih i 3.945 drogerija u 14 zemalja širom Evrope, uključujući Nemačku, Austriju, Mađarsku, Češku, Slovačku, Sloveniju, Hrvatsku, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Rumuniju, Bugarsku, Severnu Makedoniju, Italiju i Poljsku.
U Srbiji smo prisutni od 2004. godine, a od tada smo se razvili u značajnu kompaniju sa 134 maloprodajnih objekata u 40 gradova širom zemlje. Naš tim čini preko 2.100 zaposlenih, koji rade u dm prodavnicama, dialogicumu i distributivnom centru, posvećeni pružanju najboljeg iskustva našim kupcima.
Istorijat naše kompanije
1973. Prva dm prodavnica
Profesor Werner Götz osniva dm drogerie markt (prva prodavnica u Nemačkoj, Karlsruhe) i time stvara novi i moderniji koncept kupovine.
)
1976. U Austriji se otvara prva dm prodavnica
Gunter Bauer zajedno sa svojim prijateljem sa veslanja i poslovnim partnerom Götzom Wernerom ulazi na tržište Austrije otvaranjem prve prodavnice u Linzu.
)
1982. dm filozofija
Menadžment dm Austrije i dm Nemačke zajednički razvija dm filozofiju i njena načela.
1989. Novi distributivni centar
Otvoren je novi distributivni centar, odakle se prema svim dm prodavnicama roba direktno isporučuje.
)
1992.-1996. Prvi koraci preko granice
U prvom talasu širenja, dm ulazi u Češku (1992.), Mađarsku (1992.), Sloveniju (1992.), Slovačku (1995.) i Hrvatsku (1996.)
)
2004. Prva dm prodavnica u Srbiji
Prva dm prodavnica u Srbiji je otvorena 29.01.2004. u Beogradu, na Terazijama. Danas, više od 20 godina kasnije, dm u Srbiji ima 134 prodavnice, preko 2.100 zaposlenih u 40 gradova širom Srbije.
2012. Otvaranje dm Severne Makedonije
U maju 2012. otvorene su prve dm prodavnice u Severnoj Makedoniji, u Skoplju. Danas u Severnoj Makedoniji postoji 24 prodavnica sa preko 270 zaposlenih.
)
dm prodavnice u Srbiji danas
Ponosimo se modernim i prijatnim prodajnim objektima koji su opremljeni po najvišim standardima. Naše dm prodavnice se nalaze na najatraktivnijim lokacijama širom Srbije, čime omogućavamo dostupnost i udobnost našim kupcima. Sa 134 prodajnih objekata u 40 gradova, dm Srbija nudi prostrane, funkcionalne i komforne prodavnice koje pružaju ugodan osećaj prilikom kupovine.
Moderna kupovina u dm Srbiji
)
U skladu sa savremenim trendovima, neke od naših prodavnica su uvele samouslužne kase, koje su trenutno dostupne u nekoliko dm prodavnica u Beogradu. Ova inovacija je deo našeg kontinuiranog zalaganja da kupcima pružimo dodatne pogodnosti i olakšamo proces kupovine. Samouslužne kase omogućavaju veću efikasnost, bržu obradu i smanjenje gužve, čime dodatno pojačavamo zadovoljstvo naših kupaca.
Pored fizičkih prodavnica, dm je takođe pokrenuo online prodavnicu i aplikaciju Moj dm. Naša online prodavnica pruža kupcima širom Srbije mogućnost da uživaju u omiljenoj kupovini iz udobnosti svog doma, dok naša aplikacija nudi posebne pogodnosti za kupovinu, bilo online bilo u našim maloprodajnim objektima. U ponudi u našoj online platformi se nalaze kategorije kao što su bebe i deca, ishrana, domaćinstvo, ljubimci, šminka, nega i parfemi, kosa, muškarci i zdravlje. Osim proizvoda, na našoj online platformi nudimo inspirativne članke, savete i preporuke, stvarajući jedinstveno okruženje za ljubitelje kupovine u dm-u.
Zajedno jedni za druge
)
Naša posvećenost kupcima ne završava se samo na kvalitetu proizvoda i usluga. U dm-u verujemo u važnost izgradnje zajednice i pružanja podrške lokalnim inicijativama.
Kao kompanija želimo da delujemo uzorno i da doprinesemo zdravom i društveno odgovornom okruženju. U tom duhu, kroz naše održivo poslovanje sjedinjujemo 4 dimenzije:
ekonomsku,
ekološku,
socijalnu,
kulturološku.
Tokom cele godine kroz različite akcije i projekte, nastojimo da doprinosimo razvoju zajednica u kojima poslujemo.