Razvoj naše kompanije

Razvoj dm-a je priča o viziji, inovacijama i posvećenosti ljudima. Kroz decenije rasta, ostali smo verni našim vrednostima, stvarajući održivo poslovanje koje inspiriše i doprinosi zajednici.

dm kao najveći drogerijski lanac u Evropi

dm je najveći drogerijski lanac u Evropi, sa bogatom tradicijom koja datira još od 1973. godine, kada je otvorena prva filijala u Karlsruheu u Nemačkoj. Samo tri godine kasnije, naš prvi objekat u Lincu u Austriji, označio je početak širenja naše misije. Danas, naša kompanija se ponosi sa više od 71.600 zaposlenih i 3.945 drogerija u 14 zemalja širom Evrope, uključujući Nemačku, Austriju, Mađarsku, Češku, Slovačku, Sloveniju, Hrvatsku, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Rumuniju, Bugarsku, Severnu Makedoniju, Italiju i Poljsku.

U Srbiji smo prisutni od 2004. godine, a od tada smo se razvili u značajnu kompaniju sa 134 maloprodajnih objekata u 40 gradova širom zemlje. Naš tim čini preko 2.100 zaposlenih, koji rade u dm prodavnicama, dialogicumu i distributivnom centru, posvećeni pružanju najboljeg iskustva našim kupcima.

Istorijat naše kompanije

1973. Prva dm prodavnica

Profesor Werner Götz osniva dm drogerie markt (prva prodavnica u Nemačkoj, Karlsruhe) i time stvara novi i moderniji koncept kupovine.

Slika sa otvaranja dm-a u Austriji

1976. U Austriji se otvara prva dm prodavnica

Gunter Bauer zajedno sa svojim prijateljem sa veslanja i poslovnim partnerom Götzom Wernerom ulazi na tržište Austrije otvaranjem prve prodavnice u Linzu.

Filozofija i načela dm kompanije iz osamdesetih godina

1982. dm filozofija

Menadžment dm Austrije i dm Nemačke zajednički razvija dm filozofiju i njena načela.

1989. Novi distributivni centar

Otvoren je novi distributivni centar, odakle se prema svim dm prodavnicama roba direktno isporučuje.

Prikaz prve dm prodavnice

1992.-1996. Prvi koraci preko granice

U prvom talasu širenja, dm ulazi u Češku (1992.), Mađarsku (1992.), Sloveniju (1992.), Slovačku (1995.) i Hrvatsku (1996.)

Spoljnii prikaz prve dm prodavnice

2004. Prva dm prodavnica u Srbiji

Prva dm prodavnica u Srbiji je otvorena 29.01.2004. u Beogradu, na Terazijama. Danas, više od 20 godina kasnije, dm u Srbiji ima 134 prodavnice, preko 2.100 zaposlenih u 40 gradova širom Srbije.

2012. Otvaranje dm Severne Makedonije

U maju 2012. otvorene su prve dm prodavnice u Severnoj Makedoniji, u Skoplju. Danas u Severnoj Makedoniji postoji 24 prodavnica sa preko 270 zaposlenih.

Moderna fasada dm prodavnice

dm prodavnice u Srbiji danas

Ponosimo se modernim i prijatnim prodajnim objektima koji su opremljeni po najvišim standardima. Naše dm prodavnice se nalaze na najatraktivnijim lokacijama širom Srbije, čime omogućavamo dostupnost i udobnost našim kupcima. Sa 134 prodajnih objekata u 40 gradova, dm Srbija nudi prostrane, funkcionalne i komforne prodavnice koje pružaju ugodan osećaj prilikom kupovine.

Moderna kupovina u dm Srbiji

Moj dm aplikacija za telefon

U skladu sa savremenim trendovima, neke od naših prodavnica su uvele samouslužne kase, koje su trenutno dostupne u nekoliko dm prodavnica u Beogradu. Ova inovacija je deo našeg kontinuiranog zalaganja da kupcima pružimo dodatne pogodnosti i olakšamo proces kupovine. Samouslužne kase omogućavaju veću efikasnost, bržu obradu i smanjenje gužve, čime dodatno pojačavamo zadovoljstvo naših kupaca.

Pored fizičkih prodavnica, dm je takođe pokrenuo online prodavnicu i aplikaciju Moj dm. Naša online prodavnica pruža kupcima širom Srbije mogućnost da uživaju u omiljenoj kupovini iz udobnosti svog doma, dok naša aplikacija nudi posebne pogodnosti za kupovinu, bilo online bilo u našim maloprodajnim objektima. U ponudi u našoj online platformi se nalaze kategorije kao što su bebe i deca, ishrana, domaćinstvo, ljubimci, šminka, nega i parfemi, kosa, muškarci i zdravlje. Osim proizvoda, na našoj online platformi nudimo inspirativne članke, savete i preporuke, stvarajući jedinstveno okruženje za ljubitelje kupovine u dm-u.

Zajedno jedni za druge

Dve devojke i momak trče u prirodi, kao simbolika za temu održivost u kompaniji dm

Naša posvećenost kupcima ne završava se samo na kvalitetu proizvoda i usluga. U dm-u verujemo u važnost izgradnje zajednice i pružanja podrške lokalnim inicijativama.

Kao kompanija želimo da delujemo uzorno i da  doprinesemo zdravom i društveno odgovornom okruženju. U tom duhu, kroz naše održivo poslovanje sjedinjujemo 4 dimenzije:

  • ekonomsku,

  • ekološku,

  • socijalnu,

  • kulturološku.

Tokom cele godine kroz različite akcije i projekte, nastojimo da doprinosimo razvoju zajednica u kojima poslujemo.

Upoznajte se detaljnije sa našom kompanijom

Razgovor koleginica i kolege u kuhinji

dm kultura i vrednosti

Koleginice i kolege u veseloj atmosferi u dm prodavnici

Naši benefiti

Vizual za kampanju Tu sam čovek, tu radim.

Mi pravimo razliku